quarta-feira, dezembro 23, 2009

Gairebé ja ha arribat!


Gairebé ja torna a ser Nadal.
Aquest any ha passat tant ràpid...
Moltes novetats, encara que us les he explicat poc.
Molta feina, molt aprenentatge.
Acaba l'any, i, com sempre, fem balanç.
Me'l deixo per d'aqui a uns dies.

Ara... sol penso en que vinc a passar el Nadal a casa, que estaré en família (però que tindré el Pedro lluny), que, espero, podré veure alguns amics i saber, de viva veu, com els hi va la vida, penso que ha passat un any i que practicament no me n'he adonat i això, la veritat, és que no m'agrada gaire (cada vegada m'agrada menys).

Fins aviat!!!!

2 comentários:

Maria Carceller disse...

Estimada Elisabet, podries publicar o enviar-me una foto de les arrecades que et vaig fer?
Molts petons i fins aviat!!

Maria Carceller

Anónimo disse...

Estimada Sra. de Rodrigues:
Com podrà llegir ara mateix, el meu comentari no té res a veure amb l'últim article que vostè va publicar al seu blog. En efecte: no escric pas per comentar el Nadal sinó per demanar-li que si bé durant els últims mesos potser no ha succeït res prou destacat com per reflectir-ho en aquest espai seu, crec, per contra, que ara sí que s'ha produït un esdeveniment prou remarcable com per fer-ne un bon article, no li sembla? Espero doncs humilment que s'hi engresqui així que tingui temps, alhora que aprofito l'avinentesa per felicitar-los novament a vostè i al seu marit, i agrair-los les atencions que sempre han tingut amb qui escriu.
Afectuosament
Sergi