No és que desde Nadal no hagi passat res de important a la meva vida... però el temps és poc i el blog queda sempre endarrera en la llista de prioritats. Ara, però, com bé diu el Sergi, crec que es merescut que, almenys, hi pengi una foto de dissabte passat.
Una, o dues. Una nostre, del Pedro i meva i l'altra del grup que ens vau acompanyar quan vam dir sí, a l'església. Gràcies a tots per venir! Família i amics junts per estar al nostre costat aquest dia. A la nit se'ns va ajuntar més gent, gràcies també a vosaltres!
2 comentários:
Estimada Sra. de Rodrigues:
Permeti'm confirmar-li que m'ha fet molta il.lusió visitar avui el seu blog i trobar-hi finalment aquest nou article que segur que molts també esperaven. Moltes gràcies i, un cop més, enhorabona per la celebració i la festa. Amb el permís del seu marit em permetré afegir així mateix, que el pentinat, el ram i l'encertat vestit blau la converteixen sens dubte en la núvia més resplendent de les que he conegut (i malgrat que jo no em miro pas els homes, renoi també quin nuvi més elegant i més ben plantat!!). Celebro molt haver-hi pogut ser, moltes gràcies per la invitació i moltes felicitats per enfortir encara més tot allò que els uneix. Que els anys els obsequiïn amb moltes més joies.
De tot cor.
Sergi
Sr. Corominas,
Li volia haver contestat directament al seu comentari anterior, però aprofito l'avinantesa per fer-ho en aquest. Espero que aquest tracte respectuós amb que es diregeix a mi, posteriorment a la data assenyalada, sigui passatger, perquè he de reconèixer que tot i que sempre s'ha destacat pel seu tracte cortès, aquestes paraules i aquesta forma de dirigir-se a la meva persona se'm fan un xic estranyes. Gràcies pels seus comentaris i espero, a partir d'ara, poder anar donant alguna novetat més a partir d'aquesta plataforma, tot i la brevetat que exigeix el ritme de vida actual.
Gràcies per venir Sergi! em va fer molta il·lusió que ens acompanyessis, tot i no haver pogut tenir el temps per parlar que m'hagués agradat. Espero que passessis una estona agradable! Fins aviat!
E
Enviar um comentário