segunda-feira, maio 18, 2009

D'aniversàris i altres coses

Vaig una mica atrafegada ultimament.
Vaig fer una visita llampec a Barcelona, per celebrar els meus 30 i els 40 del meu germà, vaig tornar a Lisboa i una setmana després vaig volar cap a Estocolm per agafar un ferry cap a Turku i celebrar amb l'Anna els seus 30.
Va ser un gran viatge. Bons museus, ciutats boniques, gent simpàtica. Reviure, una miqueta, l'Erasmus. I veure l'Anna, que feia temps que no la veia i en directe les coses són diferents, tot i que les noves tecnologies ens mantinguin més apropet. Penjaré fotos, quan pugui.
Vam anar-hi junts, el Pedro i jo, i reconec que ja no recordo quan va ser l'últim viatge que vam fer sols (sense contar Barcelona). Crec que de tant en tant va bé. Trencar la rutina. Passejar amb els ulls ben oberts per un lloc desconegut. Absorvir-ho tot. O almenys, intentar-ho!
La feina de Torres Vedras avança però no em deixa respirar gaire. Reunions, documents, investigació, cursets... no hi ha temps per gran cosa més.
Quan vaig tornar tenia una altra sorpresa al correu! Una carta de la Maria, amb un dibuix de la Paula! Moltes gràcies precioses! Tampoc puc penjar fotos ara, però aviat, espero, us ho ensenyo. Sol avanço que el dibuix de la Paula té una cosa que forma part del meu cotidià de Lisboa: La Torre de Belém! No la veig cada dia, però casi! i ara la tinc dibuixada!

1 comentário:

Anónimo disse...

Ohhh!! quina gran sorpresa la carta de la Maria! no em puc imaginar, encara, com i què sentiré quan en rebré alguna de la Clàudia si és que mai me n'envia alguna!! ;)

Crec que tens raó, va bé trencar la rutina i passejar amb els ulls oberts (gairebé sempre els portem mig aclucats!) i encara va millor si és per visitar-me perquè també tens raó que en directe les coses són diferents, són millors!! Moltes gràcies per venir, vau fer Turku més especial i els meus trenta inoblidables!!

un petonet guapa!!
love!!

anna