quarta-feira, maio 27, 2009

COPA - LLIGA - CHAMPIONS!!


HEM GUANYAT!!!!
SOM CAMPIONS!!!
3ª CHAMPIONS!!!

Guau! Per sort no hem hagut de patir com amb el del Chelsea, esperant el gol salvador de l'Iniesta al ja mític minut 93...

L'únic que em treu una mica de tota l'alegria que sento és, per una banda, no ser a Barcelona (ni a la Penya, a Lisboa) per poder celebrar-ho amb més gent del Barça i l'altra que he vist el partit en un bar de Covilhã, amb uns 20 amics del Pedro. Del Barça sol erem 3, tots els altres estaven pel Manchester i quan s'ha acabat el partit ningú ens ha felicitat per la victòria... em sembla una mica trist... però ells sabran*.

VISCA EL BARÇA, VISCA CATALUNYA, VISCA EL PRIMER ANY BRUTAL DEL GUARDIOLA I VISCA EL FUTBOL DE SOMNI QUE HEM JUGAT AQUESTA TEMPORADA!!!!!!!!!!

* Després d'escriure aquest post ha arribat el Nuno (que per feina no ha pogut veure el partit) i el primer que m'ha dit en veure'm és "Parabéns" (Felicitats, en portuguès). Gràcies per demostrar que no tothom és igual!

2 comentários:

Anónimo disse...

SIIII SENYOR!!!
VISCA!
VISCA!!
VISCA!!!
VISCA!!!!
VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!
JA LA TORNEM A TENIR AQUÍ... PEP ETS EL MILLOR!!! I PER AIXÒ T'ESTIMEM!!!!
:)

Anónimo disse...

Feia dies que no entrava al teu blog i, per aquest motiu, és avui quan penjo aquest comentari a aquest article teu de fa dies.
Ho faig bàsicament per confirmar-te que no vaig veure la final (poc abans m'havies preguntat per correu electrònic si la veuria).
Bé doncs... no!, no la vaig veure! tot i que visualment jo també era a Roma. I és que en el moment del partit resulta que em trobava al cinema veient ni més ni menys que "Àngels i Dimonis"!
Això explica que no fos fins l'endemà al matí quan, abans d'anar a treballar, vaig trucar un moment a casa per saber què havia passat.

Només puc dir doncs...
Visca el Barça i Visca Catalunya!

Records!
Sergi