OHHHH!! Quina samarra més xula!! ;) Jo, i el Llorenç, i ma mare, i mon pare, i ma germana i el pep, ... també en volem una!!! Som un, som molts!! Visca el Barça i Visca CATALUNYA!! (sort n'hi ha que quan el Barça guanya ens ho deixen cridar a pulmó!!! :P)
2 comentários:
OHHHH!! Quina samarra més xula!! ;) Jo, i el Llorenç, i ma mare, i mon pare, i ma germana i el pep, ... també en volem una!!! Som un, som molts!!
Visca el Barça i Visca CATALUNYA!!
(sort n'hi ha que quan el Barça guanya ens ho deixen cridar a pulmó!!! :P)
En aquest site en pots fer tantes com vulguis: http://nikefootball.fcbsomun.cat/
Enviar um comentário