quarta-feira, abril 15, 2009

Covilhã Downtown 2009

Per celebrar el meu 30 aniversari el Pedro ha organitzat tot un esdeveniment a la seva ciutat, la 4a edició del Covilhã downtown!! Us deixo unes imatges de l'any passat perquè pogueu veure el que ha preparat especialment per a mi! :) Romàntic, oi?
Doncs, tot i que no sigui per a mi i que sigui pura coincidència, he de reconèixer que no deixar de ser una manera original de celebrar el meu aniversari!

Per cert, és internacional, obert a tothom que tingui bici i proteccions, per tant, si algú vol venir que sàpiga que de Barcelona a Covilhã són 9 horetes de cotxe i després us espera una ciutat plena d'escales, salts i públic entusiasta!


Downtown Covilhã 2009 from Andre Batista on Vimeo.

2 comentários:

Maria Carceller disse...

Avui ja és dia 19! Moltes felicitats!
Parabéns a você, nesta data querida muitas felicidades, muitos anos de vida. hoje é dia de festa, cantam as nossas almas para a merina Elisabet, uma salua de palmas.
Espero que aquest dia 19 sigui molt feliç per a tu! (ah, la representació de Sant Jordi és el dia 24 a les 9:30 d'acord) Feliços 30!!
M

Anónimo disse...

Moltes felicitats de part de tots
Amadeu