domingo, abril 12, 2009

Una guitarra diferent

El dissabte vam anar a veure un concert a la Moagem de Fundão. Era un concert de guitarra, però d'una altra manera de tocar la guitarra. Maria, ja em diràs si t'agrada!


2 comentários:

Maria Carceller disse...

toca molt bé! realment és un estil molt diferent de tocar la guitarra!
M

Anónimo disse...

Ei Elisabet,
Avui (20.05.2009) m'he posat al dia amb el teu blog, i ara que acabo de veure aquests dos vídeos, només puc dir que... fabulós! Moltes gràcies!
Sergi