El dissabte vam anar a veure un concert a la Moagem de Fundão. Era un concert de guitarra, però d'una altra manera de tocar la guitarra. Maria, ja em diràs si t'agrada!
2 comentários:
Maria Carceller
disse...
toca molt bé! realment és un estil molt diferent de tocar la guitarra! M
Ei Elisabet, Avui (20.05.2009) m'he posat al dia amb el teu blog, i ara que acabo de veure aquests dos vídeos, només puc dir que... fabulós! Moltes gràcies! Sergi
2 comentários:
toca molt bé! realment és un estil molt diferent de tocar la guitarra!
M
Ei Elisabet,
Avui (20.05.2009) m'he posat al dia amb el teu blog, i ara que acabo de veure aquests dos vídeos, només puc dir que... fabulós! Moltes gràcies!
Sergi
Enviar um comentário