terça-feira, abril 15, 2008

La vida continua

La vida continua i per variar, no em deixa gaire temps lliure per anar-vos-la explicant.

La setmana passada, dimarts i dimecres, vaig anar a Porto a fer un seminari a la Fundació Serralves. De fet, no és un seminari, sinó un conjunt de seminaris, dos dies per mes, durant 6 mesos. És sobre polítiques culturals i tota la resta de participants (som uns 30) són d'ajuntaments, el que em deixa una mica com peix fora de l'aigua, però, en fi... suposo que poc a poc m'hi aniré trobant. El primer seminari va ser un 6/10. No va estar malament... però pitjor del que pensava. Espero que la resta siguin millors.

A part d'això, ara si, estem acabant del tot el llibre sobre el bibliotecari. Hem fet la revisió de proves (tan sols en podrem fer una... cosa que no està gaire bé... però les coses són com són) i dijous va cap a imprenta. També estic a tope preparant la expo del Dia Internacional de Monumentos e Sítios, que serà el divendres, i aquest any... no li he pogut dedicar tot el temps que m'hagués agradat. Però quedarà bé, eh! no ho dubteu!

I finalment, unes fotografies del passat cap de setmana no l'altre, on, tot i que no em vaig atrevir a competir (eren equips de 3 persones i no volia deixar a ningú malament) vaig fer unes voltes a una pista de cards que hi ha a Covilhã. El Pedro, la Lara i el Rui van quedar 2º! Va estar prou bé!


1 comentário:

Anónimo disse...

Ei Fitipaldi!!! ja veig que a tope com sempre, de feina... i de noves emocions! molt bé!!
Com "moles" a les fotos!! ;)

pets!

anna