terça-feira, abril 01, 2008

10 anys

Avui fa 10 anys que va néixer la Maria.

Fa 10 anys que vaig anar a l'hospital a veure la cosa més maca que he vist mai. Petitona. Semblava que es trenqués. Dolça. Preciosa.

La primera. La primera filla de l'Amadeu i l'Anna. La primera neta dels meus pares. La primera nevoda de tots nosaltres.

Avui fa 10 anys, la Maria.

1o anys que han passat tant ràpid que no m'ho puc creure.

En 10 anys! tantes coses i tant poques! un erasmus, el Pedro, acabar la carrera, començar a treballar, treballar al MAS, al CCCB, a la Dipu, a El Temps d'Art, al Dalí... castells, viatjes, moltes visites a Lisboa, més nevots, decidir venir a Lisboa, el tren, la casa, la Biblio... estabilitzar la meva vida aqui... tantes coses i tant poques, en 10 anys més de la meva vida i els 10 primers de la de la Maria.

FELICITATS MARIA! PER MOLTS ANYS, GUAPA! PETONS DES DE LISBOA!

2 comentários:

Anónimo disse...

FELICITATS PER LA MARIA!!!
Ja tens raó ja...deu anys, tantes coses i tant poques! Encara recordo quan em vas dir que erets tieta!! quina il·lusió! i mira ara, ja està feta una senyoreta, la Maria!

petonets

anna (maci)

Unknown disse...

gracies eli per un text tan especial sobre el meu aniversari i sobretot sobretot .....
PER MOLTS ANNYS ELISABET!!!!!!!!!!!