La Laia és la meva nova neboda.
Va nèixer el dia 17, cap a la 1h, 8 horetes després de que jo marxes cap a Lisboa...
en fi... n'hi hauria per dir-ne que jo i la Laia vam començar malament! No se li fa això a una tieta exiliada! Per unes horetes, filla, neix abans i així et conec el primer dia de vida!
Però clar, això va com va i, amb aquesta carona, qui no t'ho perdona tot, bonica?
Fins aviat! i benvinguda!
1 comentário:
Enhorabona guapa!!!de part meva i de tots els d'aquí Balaguer!
Una més a la família...això sempre són bones notícies!
També me n'alegro de l'escapada i sobretot, de que el Pedro s'escapés amb tu! ;)
Molts petonets i records per tots de tots els macià-pijuan-raurich-pascual!!
anna
Enviar um comentário