sexta-feira, março 23, 2007

Dissabte i altres novetats

Fa dies que no poso res i gairebé ni obro el site i avui veig que ja hem passat de els 300 visites. Mica en mica s’omple la pica.

Per aquí tot va bé, sense gaires novetats. Aquesta setmana he estat fent dissabte, dilluns, dimarts i dimecres. De la feina a casa i de casa als guants i als productes de neteja. I tot perquè, com que fa prop de dos mesos que no passo un cap de setmana a Lisboa, que en teoria és quan toca fer dissabte, doncs tenia la casa una mica “desarreglada”, per dir-ho suaument. En fi, que li calia una neteja a fons. I clar, que vinguin l’Albert i la Sonia (ja deuen estar aterrant a l’aeroport de Portela) era una motivació extra per voler tenir el pis en condicions, o com a mínim, en les millors condicions possibles.

A part de la casa neta, hi ha hagut algunes altres novetats. Per exemple:

- Aquesta setmana el Pedro ha estat tots els dies aquí! HUEU! I tot i que amb molta feina, la diferència és notable. Sens dubte, s’està molt millor ;)
- He fet la declaració de la renta portuguesa per Internet i si tot va bé amb tornaran 100 euros.
- La jefa m’ha proposat de continuar a la Biblioteca, amb un contracte encara més escombraria del que tinc, però no depèn d’ella poder oferir més i jo m’estic menjant l’olla per intentar decidir. A vegades tinc la sensació que una persona es passa la vida decidint, si tirar cap aquí, si tirar cap allà. Si lo segur o lo arriscat. Si escoltar el cor o escoltar el cap. Sempre posant coses a balances imaginaries...
- Una orquestra de joves portuguesos ens ha demanat que lanzuda faci unes mascotes i unes camisetes per a ells i, per una banda, el David està fent els dibuixos i nosaltres aquí intentant arribar a un acord perquè la col·laboració ens compensi als dos.

En fi... que tot segueix igual, però no tant igual com podria semblar en un principi. I ara que l’Albert, si tot ha anat bé, ja deu haver arribat i deuen estar baixant de l’avió o potser fins i tot agafant ja el taxi, penjo això al blog abans de que em soni el timbre.

Sem comentários: