terça-feira, março 13, 2007

Sabeu aparcar?

Segur??

Doncs demostreu-ho AQUÍ

Suposo que alguns de vosaltres ho aconseguireu amb deu segons... però jo!! no hi ha manera!! I no és perquè no sapiga aparcar... és perquè això de controlar els botonets és molt difícil!

No us enganxeu!

1 comentário:

Anónimo disse...

Benvolguda Elisabet,
Ara feia dies que no em connectava al teu blog i vet aquí que va i he descobert aquest fantàstic joc d'aparcar el cotxe que ràpidament he passat a tothom de la feina. Quina troballa!!, molt bo!! Reconec però, que amb els botonets també em faig un embolic. Sort que un cotxe real té volant i pedals, altrament no m'hagués tret mai el carnet.
Una abraçada i fins aviat!
Sergi