Segur??
Doncs demostreu-ho AQUÍ
Suposo que alguns de vosaltres ho aconseguireu amb deu segons... però jo!! no hi ha manera!! I no és perquè no sapiga aparcar... és perquè això de controlar els botonets és molt difícil!
No us enganxeu!
Jo i Lisboa i el que passa per aquí
1 comentário:
Benvolguda Elisabet,
Ara feia dies que no em connectava al teu blog i vet aquí que va i he descobert aquest fantàstic joc d'aparcar el cotxe que ràpidament he passat a tothom de la feina. Quina troballa!!, molt bo!! Reconec però, que amb els botonets també em faig un embolic. Sort que un cotxe real té volant i pedals, altrament no m'hagués tret mai el carnet.
Una abraçada i fins aviat!
Sergi
Enviar um comentário