quarta-feira, outubro 27, 2010

La meva primera camera

fisher-price 110 camera
copiada de: http://www.flickr.com/photos/formica/2909709939/

2 comentários:

Anónimo disse...

Bravo!, per fi hi ha vida al teu blog! Per cert, que potser encara conserves aquesta primera càmera o és que potser n'has trobat per casualitat un exemplar a la Feria da Ladra?
Sergi

Anónimo disse...

Hola Sergi!
no la conservo ni n'he trobat a la Feira da Ladra, però en busco una entre feiras i internet.
De fet, la meva, li vaig regalar a la meva neboda Maria, quan era molt petitona, sense adonar-me que estava completament obsoleta i que rapidament seria substituida per una digital, tal i com va passar.
PTNS