sábado, fevereiro 04, 2006

Visites


Des que sóc aquí ja he tingut algunes (diria que bastantes) visites.
Primer van venir el Màrius, la Wieslawa i el Bernat, just recent inaugurat el pis.
Després els meus pares.
La següent va ser la Júlia (amb l’Elisa), elles amb el kite surf i jo tancada a casa amb el treball del postgrau.
I darrera d’elles van arribar l’Eulàlia, l’Anna, la Sònia i l’Albert.
Una setmana d’Agost que jo no hi era va passar per aquí la Helena, no li vaig ni poder ensenyar on visc!
Després van arribar el Cesc i l’Albert i jo vaig haver de marxar al dia següent per presentar el treball del Postgrau a Barcelona. No ens posem d’acord!
Abans de Nadal van tornar el Màrius, la Wieslawa i el Bernat, tot caminador i xerraire (i molt, molt amic del Pedro i el seu cotxe groc)
I per Cap d’Any han vingut l’Anna i el Llorenç, per fer-me companyia aquests dies en els que es fa encara més dur està lluny de la família.
A tots gràcies! Espero que passéssiu uns bons dies per aquí i que us en quedi un bon record! I fins a la propera visita!
Els propers amb visites confirmades són l’Anna i el Sergi, per març i finals d’abril respectivament. Qui més s’anima?
[Ps. Dels meus pares sol tinc fotos amb paper... així que... no us puc ensenyar cap imatge de la visita :( ]

Sem comentários: