quinta-feira, fevereiro 16, 2006

Eleven


Ahir vam anar a l’Eleven (http://www.restauranteleven.com/) gràcies al regal de Nadal del meu germà. És l’únic restaurant de Lisboa amb una estrella Michelin, i al meu humil entendre, se la mereix. Us poso els plats que vam menjar... a mi sol d’escriure’ls i recordar-los se’m fa la boca aigua...
Entrades:
Risotto de wasabi amb crocant de llagostí
Foie gras calent amb pera caramelisada i col llombarda confitada
Plats:
Jarrette de vedella de llet cuinada durant 16 hores amb puré de patata ratte, cúrcuma i llegums glacejats amb gingebre
Carré de xai amb crosta de pebre vermell dolç, gratinat de patata amb formatge de Serra i algunes llegums
Postre:
Pastís de poma amb salsa de caramel, flor de sal i gelat de vainilla
Per acompanyar vam veure un vi negre de l’Alentejo, de la Quinta da Terrugem, que segons ens va dir el sommelier, estava ben escollit per lligar amb les carns que haviem demanat, sobretot amb la vedella molt cuinada.
A part, també ens van portar unes quantes entrades oferta del chef: Bolets saltejats amb jabugo, Ous de codorniu amb nosequè nosequantos, ravioli de formatge fresc amb noséquemés, abans dels postres, mousse de maracujà amb una petita magdalena i després unes pastetes dolces. Ah! i també selecció de quatre pans diferent, integral, amb olives, de blat de moro i normal amb una mantega molt bona.
Bé, resumint, tot boníssim! Ah! i els plats no eren petits eh! que després del sopar no ens podiem moure!Va valer la pena i com diuen els nostres veins: una vez al año no hace daño.

Sem comentários: