terça-feira, dezembro 06, 2005

El blog més guapo del món

No sé què passa però el meu blog ha deixat de funcionar. S'ha quedat estancat en la notícia de la Hilda... des del meu ordinador obre però des dels altres no. Serà que algunes de les poques coses que hi he penjat des d'aleshores l'han ofès? Espero que no... Però per provar de solucionar-ho li escric aquestes ratlles, exclusivament per ell, per dir-li lo guapo, simpàtic, encantador, net, polit i bon blog que és. A veure si així em torna a fer cas i funciona.

Sem comentários: