
10 de juny, avui, dia de Portugal, de Camões i de les comunitats portugueses: festiu.
Tinc feina, però poques ganes de treballar. Per la tarda decideixo agafar la bici que tenim a casa i fer una passejadeta. Amb el dia que fa i a sobre, sent festiu, crec que cal aprofitar. De totes maneres m'enduc un llibre, sobre les invasions franceses, per seure una estona a l'ombra i fer veure que l'objectiu del passeig és llegir el llibre a l'aire lliure. Normalment, m'autoenganyo molt bé.
Crec que ho faré més sovint, perquè el paisatge, el vent a la cara i la lectura a l'ombra han valgut la pena.
Sem comentários:
Enviar um comentário