sexta-feira, junho 05, 2009

M'he tallat el cabell



Ja tocava, no?

1 comentário:

Anónimo disse...

Renoi Elisabet..., mai t'havia vist amb els cabells tan llargs!!
Tant temps fa que no coincidim en algun lloc del planeta (Barcelona, Lisboa, Berlín, ...)?

Bé, felicita en tot cas a la perruquera o al perruquer, perquè no et queda gens malament!

Molts records al Pedro!
Sergi