Jo i Lisboa i el que passa per aquí
Renoi Elisabet..., mai t'havia vist amb els cabells tan llargs!!Tant temps fa que no coincidim en algun lloc del planeta (Barcelona, Lisboa, Berlín, ...)?Bé, felicita en tot cas a la perruquera o al perruquer, perquè no et queda gens malament!Molts records al Pedro!Sergi
Enviar um comentário
1 comentário:
Renoi Elisabet..., mai t'havia vist amb els cabells tan llargs!!
Tant temps fa que no coincidim en algun lloc del planeta (Barcelona, Lisboa, Berlín, ...)?
Bé, felicita en tot cas a la perruquera o al perruquer, perquè no et queda gens malament!
Molts records al Pedro!
Sergi
Enviar um comentário