quarta-feira, julho 02, 2008

No ens entenen (i 2)

Em pregunta la Sònia si he viscut una Eurocopa durilla... i si el post té alguna cosa a veure. Doncs... diguem que la Eurocopa ha fet que em preguntessin més i me n'he adonat que hi ha molta cosa relacionada amb Catalunya (almenys amb la "meva" Catalunya, que ja sé que CAT és plural) que a Portugal tampoc s'enten. I m'ha sorprès, principalment, veure que gent molt propera a mi i que me n'han sentit parlar un munt de cops segueixi pensant que jo no vull ser espanyola per pura "pataleta".
Durilla? jo crec que durilla no. Simplement em sento fora de lloc, amb felicitacions que a mi em cauen lluny, des de sms a mails i amb gent que quasi em cantaven això de "español, español, yo soy español" o com sigui la musiqueta aquesta, amb tot l'apreci del món.
A mi, com aficionada al futbol, m'agrada que hagi guanyat la selecció espanyola, perquè "joga mais bonito" que l'alemana i perquè han estat super regulars. Crec que tenen raó quan diuen que ha guanyat el futbol. Però d'aqui a sentir el seu triomf com a meu, hi ha un salt insalvable!
Ja sé que hi ha gent que es sent catalana i espanyola alhora, però jo, almenys per ara... no.

2 comentários:

Ricard Mas disse...

Senyoreta Elicarce,
d'acord amb el fons dels seus articles. No en la forma. Vostè té automàticament el Nivell C, però si hagués de passar un exàmen d'aquest nivell, no pensi que accediria fàcilment a qualsevol càrrec de l'administració catalana...
Bromes apart! Hola Elicarce, sóc el Ricard i enyoro els teus mails. Tinc nou mòbil: +34 646 61 21 87, i aprofito per anunciar-te la meva web: www.ricardmas.com
Petons i ens veiem a Barna!

Anónimo disse...

Hola Ricard,
sí... ja ho sé... ja m’ho diu l’Eulàlia que el meu català fa mal als ulls... però, saps què passa? per una banda, l’ortografia no ha estat MAI el meu fort i ara amb batibull d’idiomes que tinc al cap encara pitjor i per l’altra, el que em salva sovint de fer el ridícul és utilitzar el corrector del word, cosa que aquí al blog no sempre puc fer i... el resultat és aquest. (Ara bé, no dubtis que si m’hagués de treure el nivell C me’l trauria eh! és una qüestió d’atenció i d’estudiar una mica!, ara potser em caldrà treure’m l’equivalent el C de portuguès i si s’ha de fer, es fa!)

He vist el teu site i les fotos, ja veig que també hi sóc, molt ben acompanyada! Quina il•lusió!