quinta-feira, outubro 04, 2007

Museu de la Presidència de la República

Avui he rebut la carta del Museu.
He passat la fase currícular i em convoquen ara a un examen escrit, el dia 27 d'Octubre, on em preguntaran sobre:
- lleis relacionades amb la Presidència de la República.
- História Contemporània, principalment sobre les biografies dels Presidents de la República portuguesa, desde 1910 fins ara.
- Museologia.
i donen bibliografia...
en fi... per una banda, la meva part negativa pensa "estou feita" que ve a voler dir que no hi tinc res a pelar...
per l'altra banda, el meu jo possitiu diu: "això és el que volen? Doncs això és el que tindràn".
Ja m'estic baixant coses d'internet intentant que el negatiu no ofusqui al possitiu i que em pugui posar totes aquestes "parides" (en perdó, però, per això estant els llibres d'historia i de lleis) al cap.
La cosa possitiva és que l'examen no durarà més d'una horeta, per tant, el martiri serà curt.

Sem comentários: