segunda-feira, setembro 18, 2006

Com menys escric més faig

Uff, quanta feina endarrerida...
Van venir l'Albert i la Sònia i, més que fer turisme, vam aprofitar per veure algunes de les activitats que proposava la ciutat al cap de setmana, així que Flugtag i Mundial de Focs artificials, i al dia seguent: Sintra, Azenhas do Mar (amb bany de l'Albert a les gèlides aigues de l'Atlàntic), Cabo da Rocha e soparet a un restaurant extranyament barat de la Praia do Guincho.
L'endemà, 11 de Setembre, jo treballava... i tots vosaltres (tots no, quasi) celebraveu la diada... i un any més no vaig penjar la senyera del balcó... (aquesta memòria...).
I aquest cap de setmana he anat a fer la verema, per segon any consecutiu. Però enguany hi havia molt menys raim i força més gent, total que no vaig ni arribar a cansar-me! I després vam anar a la festa de la transumància a Alpedrinha (un poblet al costat de Covilhã). Els chocalhos, es diu. Quina gentada! Què bé que facin alguna cosa que funcioni bé i tingui èxit a l'interior. A veure si els altres s'hi fixen i n'aprenen.
A la feina tot bé. Bé, tot bé a nivell intern, perquè, sembla que realment hi ha tants problemes de calers que volen tancar l'organisme on treballo. Més o menys equivaldria a que a Catalunya tanqués la Dipu a nivell cultural, o una cosa així. Inimaginable, no? Doncs aquests són els aires que es respiren per Portugal.
Ah, per cert, també vaig anar a veure Volver (el primer cop que vaig al cine a Portugal i no he de llegir subtítols ;), tot i que els llegia igualment, pel costum i per comprovar si estava ben traduit, que no ho estava, es perdien una de matissos!). Em va agradar molt. Des de la història a l'actuació magistral de totes les actrius... a sentir algunes expressions en Espanyol, que per estar aquí feia segles que no sentia. Vaig riure molt, tot i que hi hagi parts que no són ben bé de riure. Per mi, el millor Almodóvar que he vist fins ara.

Sem comentários: