El projecte de master no em deixa actualitzar el blog...
I així passen els dies i els mesos i no escric res de res pels pocs que em llegiu... ho sento.
Per exemple, no us he explicat que van venir 4 dies els meus nebots a Lisboa. Que, amb l’Anna i l’Amadeu dormien junts a la mateixa habitació, amb tant sols 2 llits!, que crec que s’ho van passar molt bé. I, sobretot, que espero que tornin.
Tampoc us he penjat fotografies de la regata de grans velers que va haver a Lisboa el cap de setmana passat i com, asseguda al balcó de casa, vaig veure passar riu avall els velers més grans del món.
Ni cap novetat de la feina i del taller que estem preparant per setembre, sobre la construcció dels llibres medievals... res de res per culpa d’un projecte que no avança i del que ja estic saturada.
Presento el 15 de setembre, si Déu vol i si he aconseguit acabar-lo per entregar l’1 d’aquell mateix mes... un altre projecte que, pel que sembla, es quedarà al calaix, ocupant espai i omplint-se de pols... en fi...
com es allò de “Resistir és vèncer”?
Sem comentários:
Enviar um comentário