
He obert una nova carpeta de fotografies al meu ordenador.
Aquesta és la primera.
La Clara (encara no és el seu nom definitiu) és la meva cinquena neboda.
Naixerà a principis d’octubre d’aquest any i serà la germana petita del Bernat.
Ja tinc ganes de veure-la en directe!
Sem comentários:
Enviar um comentário