domingo, julho 30, 2006

CLARA


He obert una nova carpeta de fotografies al meu ordenador.
Aquesta és la primera.
La Clara (encara no és el seu nom definitiu) és la meva cinquena neboda.
Naixerà a principis d’octubre d’aquest any i serà la germana petita del Bernat.
Ja tinc ganes de veure-la en directe!

Sem comentários: