terça-feira, junho 06, 2006

Si la barqueta es tomba...


Del divendres fins avui han estat a Lisboa el Màrius, la Wieslawa, el Bernat (i la Guilleuma). Tenir visites és sempre bo. Visites familiars millor. Visites dels nevots, el millor dels millors. Tenir el Bernat corrent amunt i avall del pis amb la furgoneta Volswagen que em va cagar el tió (amb l'invitació del sopar al Eleven) magnífic. I que anés cridant "Alizabet" "Alizabet" perquè jo el seguís amb el seu cotxe de bombers vermell, genial!
tant que em quedo sense adjectius!
sol dir GRÀCIES per la tercera visita!

Sem comentários: