sábado, junho 03, 2006

BON DIA

Avui ha estat un bon dia...

Al matí al arribar a la Biblioteca ens hem enterat que hem sortit a primera pàgina del diari (per un bon motiu). Us poso la imatge. La foto és d'ahir, que van fer una conferència de premsa a la Biblio sobre el nou "Pla Nacional de Lectura" portuguès. Si haig de dir la veritat... no van pas dir cap cosa gaire interessant ni original... en fi... política.

I encara millor... a la tarda han arribat el Màrius, la Wieslawa, el Bernat i la nena que està a la panxa de la Wieslawa!! És la tercera vegada que venen. Ells tenen el rècord de visites!

(l'única notícia dolenta ha estat que la Biblio deixarà de formar part de l'IPPAR i passarà a formar part de la Biblioteca Nacional... i com que nosaltres tenim contracte amb l'IPPAR, doncs no se sap que ens passarà... i la expo... bé, la expo em sembla que, malauradament, es quedarà en projecte.)

Sem comentários: