La Marta és la primera Erasmus que ens visita. Està bé perquè és la primera que és amiga, amiga dels dos. Vull dir que quan ve algú amic meu, també ho són del Pedro, però diferent. I quan ve algú amic del Pedro, doncs jo estic en la mateixa situació. No és el mateix.El primer dia que va arribar, a les 8 del matí, va coincidir que era el Lisboa downtown (allò que fa el Pedro de tirar-se amb bici escales avall per les ciutats). I vam anar a veure'l . El Pedro no corria, ja que en aquest, que és internacional, sol hi participes si t'hi han convidat, i no era el cas. Total, que ell va demanar un pase de premsa i es va passar el dia fent fotos. Nosaltres vam anar a passejar una estona i després a veure l'espectacle. I mentre esperaven sentit els xiulets dels comissàris de la pista avisant que baixava un altre boig en bici, va venir una noia a demanar-nos si ens podia tirar una foto i després ens va donar una targeta amb una direcció d'internet on podiam anar-la a veure.
La foto és aquesta.
Sem comentários:
Enviar um comentário