
M'han passat un site molt xulo que permet personalitzar els ninotets de South-Park i fer-ne el que vulguis. Jo he intentat fer un retrat robot de la família del Pedro (jo inclosa). Bé, com que la majoria no els coneixeu no podreu dir si s'assemblen o no, però us en podreu fer una idea, ni que sigui caricaturitzada.
Si voleu jugar una mica: http://www.vexatori.de/zib/spstudio.html, però aneu amb compte! Que enganxa!
Sem comentários:
Enviar um comentário