terça-feira, julho 19, 2005

ENVEJA?

Panoràmica des del balcó de casa. Sí, el que es veu al fons és el Tejo. Si voleu veure-ho millor, cliqueu sobre la imatge. A la tarda hi cau un solet magnífic. S'hi està de bé!

Enveja? Doncs ja sabeu. Amb Vueling ho teniu solucionat!

Sem comentários: