terça-feira, agosto 22, 2006

De tornada

Segon dia de feina després de dues setmanes de vacances i res és tant horrible com m'imaginava. El primer dia perquè tenia tanta feina que no vaig tenir ni temps de planyem. Aquest segon perquè amb el ritme d'ahir sembla que faci setmanes que treballo.

I les vacances! La Vall de Boi és preciosa. Perquè sent catalana i tenint aquest paradis tant sols a 3 hores i pico de Barcelona encara no hi havia anat... ? el dia a dia se'ns menja... i suposo que quan ja no ens queda temps ens agafen amb els "pijats al ventre" (parlant malament) i amb una llista enorme de coses per fer que s'han anat quedant endarrera ofuscades per coses tant estúpides com rentar la casa, posar la rentadora, contestar aquells mails... o l'encara més temible "Què bé s'està al llit o al sofà"... Un amic em deia fa temps que dormir és una gran pèrdua de temps... que sol calia dedicar-li les hores imprescindibles per continuar viu. Suposo que si però sé que quan arribi el matí del diumenge pensaré... uff! què bé s'està al llit!
Hi ha alguns que no tenim solució...

Sem comentários: