quinta-feira, março 30, 2006

Penya i Barça i Benfica


Dilluns va ser la inauguració de la Penya Barcelonista de Lisboa. Va venir el Laporta i, per sort, va anar prou bé tot. El que passa és que ens ha donat una feinada!! Si voleu veure fotos mireu aquí: http://penbarlis.blogspot.com/2006/03/primeres-fotos.htmlm/2006/03/primeres-fotos.html
I després, com a premi (i a canvi de 50 €) vam anar al camp a veure guanyar el Barça... llàstima que no hi havia manera de que la bola entrés!! Quin estrès!
Però encara queda la tornada i espero -creuo els dits, toco fusta, canto el virolai- que passarem. Si no ja m'imagino el que hauré d'escoltar dels benfiquistes durant una setmana, com a mínim!!

Sem comentários: